Klachten & garantie

Ben je ontevreden over een product of levering? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Klachtenprocedure

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zomarlee.nl, het gebruik van het contactformulier of door te bellen naar 06 81558106. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je bestelnummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de afhandeling van je klacht.

Jouwonlinehuidspecialist.nl werkt uitsluitend met zorgvuldig geselecteerde merken en producten. Wij streven naar een perfecte levering en tevreden klanten.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.